Entry emo lagi. Apalah yang tak kena dengan aku ni. Emo aje kebelakangan ni. Tak sure apa sebab dia. Period kot. Biasalah perempuan. Bila period, ada je benda yang tak kena and others need to put up with it. Habis tu nak buat macam mana. Dah memang perempuan macam ni. Haa see. Emo lagi.
Tell you what, this is just another crap entry of mine. Aku suka bermonolog. So tulis kat blog ni salah satu cara lah. Aku prefer cakap sendiri dari cakap dekat orang sebab kalau cakap dekat orang nanti orang salah faham or bangkang cakap aku. At this point, I just want to be selfish. I just want to feel that whatever I say is correct. One way communication suits the situation. So here it goes.
Aku rasa macam tepuk sebelah tangan je sekarang ni. Aku tau time aku busy dia rileks je tak complain. Ada lah bunyi sekali dua tapi dia sabar je tapi aku ni dia busy sikit je dah bising. Bukan bising apa, aku hantar banyak texts but yang dapat reply satu je and tu pun ciput je tulis. Mana tak bara. Adoilah. I know this is bad attitude tapi tak tahan lah. I know I should be more patience and understanding but right now I just can't. I am having my period, the critical time of the month wei. How to put up? Haisyooo. Common bro. You know me almost four damn years. Tau kan time period je I'll be your attention seeker. So, spare some time for me. Tu je. Yes, tu aje. Hantar text tulis IMY pun dah cukup and how long it takes you to type the text? In a blink bro. In a blink.Haisyoooo.
Ni lah perempuan. Benda kecik tapi dibesarkan. Again, I know and I absolutely positive that setiap perempuan macam ni, when having period. Either you'll be too sensitive or too happy. Mood swing though. I'm not complaining at all. This is just me talking crap.
Hey lelaki. Tolonglah faham dengan keadaan perempuan. Kitorang ni ada period tau. Not making it a big fuss but it can be total damage to us if you don't get what we experience by having period. Please make it easy on us by giving the effort to understand what we're going through as women. Ignorance kills you know.
p/s:ok.mogok.malas nak layan.penat terhegeh-hegeh.
i know i'll be ROFL when reading this in 10 years time. Emo ntah pape je pun tapi nak jugak tulis. ;)
No comments:
Post a Comment